Scanner in inkomhal

Reeds voor de COVID-19 periode trok ons kantoor al volop de kaart van het digitale.  Dat digitale is sindsdien evenwel in praktijk nog veel belangrijker geworden.  Dit oa vanwege het continue thuiswerken en het vermijden van fysiek contact.   

Ook in die gegeven omstandigheden willen wij u evenwel optimaal blijven ondersteunen en onze dienstverlening aanpassen aan deze nieuwe realiteit.

In het digitaliseringsproces zoeken wij steeds naar eenvoudige en praktische oplossingen die u niet met extra werk opzadelen.  Wat betreft het fysiek bezorgen van documenten, hebben wij daarom een automatische scanner in de inkomhal van ons kantoor geplaatst.

De overgrote meerderheid van de documenten ontvangen wij al enige jaren digitaal. Teneinde echter ook de “laatste” fysieke documenten te digitaliseren, hebben wij voor u in de inkomhal een scanner geplaatst.  Die werd zo geconfigureerd dat u uw documenten enkel op het toestel hoeft te leggen om ze ons digitaal te bezorgen. U hoeft geen enkele knop in te drukken, de machine start volledig automatisch zodra u er documenten op legt,  Uw scan wordt genomen zonder dat u de machine zelf hoeft aan te raken.  Van belang is dat de documenten geen nietjes, paperclips of nietjes bevatten.

Tijdens kantooruren is de scanner in de inkomhal ook tijdens onze afwezigheid toegankelijk.  Documenten welk u ons fysiek had willen brengen, kan u aldus op deze manier digitaal bezorgen.  Zo ontvangen wij die sneller dan bij een wekelijkse lichting van de brievenbus het geval zou zijn.  U kan bovendien uw documenten onmiddellijk weer mee terug naar huis nemen..

In uw en ons belang verzoeken wij u vriendelijk deze mogelijkheid ten volle te benutten.

Hieronder kan u een demo filmpje bekijken.

Scroll to Top